Bruhns gård

Påklædning

Husk at lægge skiftetøj i barnets garderobe – vi har ikke noget! Her er også plads til regntøj og gummistøvler. Giv tøj og fodtøj med, der kan tåle en dag på Bruhns Gård, og tøj og fodtøj der passer til årstiden. Vi er meget udenfor og derfor er det nødvendigt, at barnet har meget skiftetøj med. Vi anbefaler som minimum 2 sæt af alt tøj. I perioder hvor barnet trænes i at være renlig kan der være behov for mere. Tal med personalet på stuen. Det er superfint med termotøj og regntøj og om vinteren også ski sæt/dragt (kan evt.  købes i en genbrugsbutik), hue, halse disse og vanter. Barnet må IKKE have noget med snore på pga. kvælningsfare. I vinterhalvåret skal børnene have inde sko med.

Husk at skrive navn i tøjet.

FOR AT SIKRE AT JERES BARNS GARDEROBE BLIVER RENGJORT BEDES I TØMME DEN HELT HVER FREDAG.